ilgihazaal Sibelsamet_64 bu zaman kadar diyodum şöyle bakarım hallederim şu an doğumdan sonra çocuğa bakabilir miyim acaba diye düşünüyorum o kadar ki bıkkınlık geldi yoruluyor insan sonra haftalarda 35ten sonra iptale bağladım sıcaklar da sağ olsun….
Poncik38 Sibelsamet_64 bende aynı 36+2hftligz. Sadece yatmak istiyorum. Yemekdi çocuktu felan zorla . 3,5 yaşında kızım var onun için mecburen kalkıyorum. Yoksa hersey işkence gibi . Zaten birazcik bisey yapsam kasiklarima sanci giriyor hemen
Merve10 topacbebe tüp bebek diye ve ilk ki sezeryan olduğu için doktorum kıymetli bebek deyip sezeryan yapalım dedi
Mucize-11 topacbebe şuan itibariyle 36+2 olduk isteğe bağlı sezeryan olmak istediğimi söyledim doktora geçen hafta haftaya kontrole gideceğim olmadi en erken 18 Ağustos alırım dedi sizce iyimi yapıyorum normali beklersem Ağustos u çıkarır gibi me geliyor
Sibelsamet_64 topacbebe şuanlik normal görünüyor ama doktorum çatı muayenesi yapmadı sizin yapıldı mi
topacbebe Mucize-11 neden sezeryanı tercih ediyorsun bende normal istiyorum en sağlıklı olan bu değil mi
Mucize-11 topacbebe en büyük sebebi beklemek istemiyorum fakat doktorum suyun sınırda olduğunu çocuğun basının hafta olarak ilerde kafası iri dedi yani belkide normali seçip son anda sezeryan da olabilirim bunu da düşünüyorum