Nr_avc3 İyi akşamlar anneler 25 haftalık hamileyim hiçbir şekilde tansiyon sorunum yoktur aksine hep düşük çıkar tansiyonum ama şuan sabahtan beri hafif baş ağrısı var ellerimde hafif karıncalanma ama sürekli değil bu normal mi tansiyonum mu yükseldi acaba
Birrrcan Nr_avc3 tansiyonunuzu olcturun tedbirli olmak lazım benim yükseldiğinde basım dönüyor di midem bulanıyor ve kafam boynum falan ağrıyor du
Nr_avc3 Birrrcan teşekkür ederim elimde cihaz maalesef ki yok hastane de bir saat uzaklıkta o yüzden buraya sormak istedim hiç başıma gelen bir şey değildir normalde tansiyon yüksekliği
bdenerigokce Nr_avc3 benim heyecandan yükseliyordu, doktorum 1 hafta ölç dediği için aldım😂 alınca normale döndü🤷♀️ bence evde bulunmalı, ateş ölçer kadar gerekli bişi bence
Nr_avc3 bdenerigokce hangi marka kullanıyorsunuz acaba bende de panik atak var anksiyete var ani bir şeyde hemen korkuyorum far görmüş tavşan gibi oluyorum nabzım hızlı atıyor bir haller felan 😂 her şeyin en kötü olasılıklarını düşünüyorum asla tansiyon hastası biri değilim yüksek tansiyonum 9u geçmez ama nedense şuan kendi kendime kuruntu yapıyorum nedeeen başım ağrıyor diye sanki hiç başım ağrımamış gibi tavırlar sergiliyorum çünkü İnternet belası insanı her türlü şüpheye sokuyor 😂
bdenerigokce Nr_avc3 özellikle markaya bakmadım alırken çünkü doktorum acil al dedi hemen eşim eczaneden aldı canım, bu haftalarda pek baş ağrım olmadı ama sıcaktan olmuş olabilir mi? Sıcak bi yerde misin?
Nr_avc3 bdenerigokce kayseride yaşıyorum canım ama sanki mersindeymişim gibi verdiğim nefesi geri alıyorum resmen çok sıcak özellikle de gündüz şuan hafif serin hava çok şükür bende eşime aldırıyım olmadı fiyatları malum ama yapacak bir şey yok lazım yani sonuçta
Nr_avc3 bdenerigokce bende öyle düşünüyorum canım benim haklısın valla almak gerekir bende alayım teşekkür ederim ♥️