Semavi selam oglum dogmadan odası hazırdı evim kücük oldugu icin boydan dolap yaptrdım hem ıvır zıvır hemde onun esyaları ıcın şifonyer yaptırdım bide. 70×140 yatagı var kademeli suan en altta yan korumalıgı cıkardık kendi yatıp kalkıyor. 5 aylıkken ayırdık o zamanlar kendi kalmamıyodu tabi 🤣 simdi yeri geliyor benimle koyun koyuna uyuyor sonucta daha bebek (2 yasında😅) zorlamıyorum git odana yat diye 🤷🏼♀️ oda yapmak eşya açısından rahat oldu yoksa benim koyacak yerim yok.