Hgmom1 Merhabalar çatlatma iğnesi vuruldum. Sonra duphaston içmeye başladım ama hala regl olmadım böyle yaşayan var mı 🙏🏼
Semagzll Hgmom1 öncesinden nasıl oluyordunuz bilmiyorum ama bende 2 ay vuruldum düzensiz adet gören birisiyim beklenen günden sonra 3 gün veya 4. Gün oluyordum adet isterseniz bı test verin şüphe olmasın icinizde ☺️
Tugce-12 Canım bende bu ay çatlatma iğnesi oldum bugün 11.günüm düb akşam test yaptım her gün meraktan takip ettim dün negatif çıktı sonucum bu sabah bu şekilde çıktı
Aysel_krdg Tugce-12 bence gebelik var gibi duruyor yarın sabah ilk idrarla tekrar deneyin gönlünüze göre olsun 🌸
Hgmom1 Tugce-12 vallaha bilmiyorum canım ama bu durum çok canımı sıkıyor cuma günü kaset yaptım negatif çıktı
Tugce-12 Hgmom1 ama kaset testlerde tam belli olmuyor canım erken gebelik daha güvenilir bence kasett teste değerinin çok yükselmesi lazım diye düşünüyorum
Hgmom1 Tugce-12 vallaha bilmiyorum salı da olmazsam doktora gidecem bakalım.. geçen ayda çatlatma iğnesiyle geciktim ama bu kadar değildi ilk defa reglim bu kadar gecikiyor