Bsrabsrabsra Ya kızlar 17 haftalık hamileyim karnımda çatlaklar oluşmaya başladı kremde sürüyorum düzenli olarak ama her geçen gün daha da catliyorum niye acaba
Mrverkt06 Bsrabsrabsra bende 6. Ayda ufacık damar gibi çizgi vardı 7. Aya doğru göbeğim birden büyüdü ve çatladı hatta iç bacak kısmım bile çatladı. Ailende genetik varsa çatlıyor bende ne kremler sürmüştüm çatlamasın diye ama bir işe yaramadı. Moralim çok bozuldu çatladım diye ama olsun dedim kızımın bana hediyesi 🌸
elmas34 Bsrabsrabsra bol bol su iç canım egzersiz yap kendini yormadan, cildini bol bol nemlendir işe yarar
gizcansen Bsrabsrabsra maalesef önüne geçilmiyor onun, biraz genetik. Doktorum da aynı şeyi söyledi bana. Ben 29.haftadan sonra başladım karnımın alt kısmı haritaya döndü 37.haftadayım şu an
Huhu21 Ben 31 haftalığım göbeğimde hiç çatlak yok ama 17-18 hafta da göğüslerim çok çatladı 85bedenden şu an 100 beden takıyorum göğüslerinizi de bol bol nemlendirin çok ağrısı ve kaşıntısı oluyor
Mavisim3457 Huhu21 Ahh ahh bende gögüs ve gögüs altı kaşıntısından muzdaripim. Nemlendirici olarak ne kullanıyorsunuz marka
Mucizemibekliyorum_ Bsrabsrabsra çok şaşırdım kilo alımın gayet iyi erken başlamış🤔 çatlak kremi vs sürü bol su iç birde benim doktor zeytin sütü önerdi
gizcansen Mavisim3457 kaşıntı varsa nemli tutmaya çalışın, ben hindistan cevizi yağı sürüyordum, yine de çatladım saldım artık önüne geçilmiyo😀
Mavisim3457 gizcansen Ben çatlakları önemsemiyorum. Çatlak için hiçbirşey kullanmadım. Maksadım gögüs kaşıntım dursun. 🥰 Teşekkürler ☺️