Cansu10 Kızlar 37+4 deyim dün kontrolümüz vardı doktorum normal Doğum istiyorsun dimi dedi evet dedim şuan için herşey normal için uygun dedi sadece daha fazla kilo almasın bebek dedi 3500 olmuş kilosu ama çatı muayenesi yapmadan ulturosondan anlıyorlar mı normal Doğum yapıp yapamayacağımızı 🤔
BuroMert Cansu10 37+4 de 3kilo 159 gramdik biz çatın müsait se doğrursun 4 kilo doguran arkadaşım var hayırlısı olsun