___Tugba___ Kızlar karnıma kramp gibi ağrı giriyor belime de vuruyor hafif kasığımda ağrıyor bebek kanala kafasını oturtmuştu doğum belirtisi olabilir mi nişan veya su gelme yok ama 37+4 haftalığım
Balbebek012 ___Tugba___ olabilir biz bilemeyiz kendini bir süre takip et duş al uzan artarsa bence doktora görün