zara97 Aslyllmmaazz her devasında ödeme yapmanız gerekiyor mu? Ben Azerbaycanda yaşıyorum. Her defasında 800 tl ödüyorum. Ama kısa bir şeyler soruyorsam ödeme yapma diyor doktor.
Aslyllmmaazz zara97 yok bana böyle diyen hiç olmadı. Hatta takipli oldugun doktorun doğuma girmesini istiyosan +3000 lira ödemen gerekiyor