meldabgm hamile olduğunuzu ve rahminizin giderek büyüdüğünü hamileliğiniz boyunca aklınızda tutmanızı tavsiye ederim benimde ilk gebelik 8. Haftalarda benimde kasıklarımda ağrı olurdu.. Ama abartılacak gibi ağrılar olmadıkça korkmanıza gerek yok ben şuan 28 haftadayım.. Ne kadar sakin ve kafanız rahat hamilelik geçirirseniz o kadar iyi oluyor inan. Doktor kontrollerinde güzel geçiyorsa harika.. :) sağlıkla gelsin minik