Kızlar devlete gittiğim doktorla eşimin kuzenin doktoru aynı dün sezaryenla 2. Doğumunu yaptı benim de zorunlu sezaryen plasenta aşağıda olduğu için ama gittiği doktor sezaryen gününü de kendi vermesine rağmen doğuma başka doktor girmiş devlete böyle mi oluyor muayene eden doktor farklı doğuma giren farklı mı bu arada şehir hastanesinde yaptı doğumunu