Busraa3434 tekil gebeliğe göre herşeyi çift yaşıyoruz,çok daha erken hissediyoruz bu süreci,sıkıntılar oluyor ama çok şükür gelip geçiyor,tavsiyem mutlaka iyi bir doktor hatta Perinatoloji (riskli ve çoğul gebeliklere bakıyor) doktoru bulup takip altında kalman,herşeyden çift çift alıyoruz maddi olarak etkiliyor bu durum,ben 12.haftadan sonra cinsiyetleri öğrendiğim anda ufak ufak almaya başladım herşeyini,herkes çok zor olacak vs diye moral bozuyor ama inan bi kulağımdan girio ötekinden çıkıyor kim ne derse desin boşver,elini karnına koyduğun an içindeki güzellikleri hisset,Allahımıza Şükürler Olsun bu anları yaşayabiliyoruz..