Sara-2007 Merhaba sizde kac haftalık bende 28haftalık bugün vuruldu,yarinda vurulucak Rahim kisaliği cok diue simdiden yapdilar
Seydaa123456 Sara-2007 bende serklajlıyım 27.haftaya giricem yarın 28 haftaya girince vurulucam bende herhangi bir yan etkisi oldu mu sizde
Sara-2007 Seydaa123456 8-de vurdu annem kendisi doktor.5saat oldu iyiyim.beelki biraz cocuk az tekmeliyo olabilir omudum hatta oda korkulasi nisey drgil.yinede tekme atiyor kereta😂 Domtorum guzel dusun diyor.negativlik strrs kisaltiyor bende deminden beri komik seyler izliylrum
Zbalkal Seydaa123456 hiçbir yan etkisi yok şekeri yükseltiyor bir miktar ama korkulacak birşey değilmiş doktorum öyle dedi biraz hareketler azalıyor ama yani fark edilmeyecek kadar az aslında sıkıntısız bir durum yani
EmineTarik Zbalkal aa şekeri mi yükseltiyor bende gebelik şekeri var ikiz bebeklerim iğne yapılır illaki diyordum ama şaşırdım şuan