Kumsal_asya Emir21 rabbim zamanında doğmalarını nasipetsin. Hiç bi sağlık sıkıntısı çekmeden kolay 🙂 güzel doğumlar nasipetsin hayırlısıyla🥰 inşallah
Sum0303 Kumsal_asya rabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasib etsin. Bizde bugün 40+0 olduk pazartesiden beri 3cm açıklıkla sancı bekliyoruz ama yok 🙄 pazartesi benmde yatış olacak sanırım suni verilecek. Rabbim hepimizin yar ve yardımcısı olsun 🙏💕
Kumsal_asya Sum0303 aminn inşallah Rabbim sıkıntısız,acısız,ağrısız,sağlıklı,hayırlı doğmalarını nasipetsin. Rabbim yardımcımız olsun 🥰
Sum0303 Ay bu Arada benim de eşim girecek doğumuma 😍😍😍 ilk başta ben demiştim yanımda ol diye. Dayanamam demişti. Şu son hafta artık baktı kızı gelmiyor 😂😂 tutturdu ben dışarıda bekleyemem kafayı yerim bende giricem diye 💕
Sum0303 Kumsal_asya rabbim kurtarsın Canım 💕 hepsi Allah’ın emri 🙏 sağlıkla kucağına al da normal Sezeryan farketmez ☺️ sezeryansa eşin aslında girebilir. Hani normal gibi değil ya. Başında duracak sadece elini tutsa yeter 😍