Portredekitirtil Kızlar bebek doğduktan kaç gün sonra yıkanmalı? Annem hastaneden getirince hemen yıkayalım diyor. Benim de bildiğim kordon düştükten sonra yıkanır enfeksiyon kapmaması adına. Hadi gelsin cevaplar🛀🚿
Bet1 Portredekitirtil göbek bağı düşünce yıkamak en güzeli her iki çocuğumda da öyle yaptım ama havalar o kadar sıcak ki önlem alarak yikayadabilirsiniz bebeğe yazık çünkü bu havada çok çabuk isilik oluyorlar günlük yikamayinca
bebisimbenmmm Portredekitirtil bildiginiz yongem en sağlıklı olani ama anneler dayanamiyo ilk oglumda eve geldij bir gun sonra yikadik.. 2. Yi bekletmek niyetindeyim ama bakalm.
Portredekitirtil Bet1 annemde hava çok sıcak isilik olur dedi ama araştırdığım kadarıyla göbek bağı düştükten sonra diyorlar bilemedim🤷♀️
nurbanu-y Portredekitirtil ben kordonun düşmesini bekledim 8. günde yıkadık ama ara ara nemli bezle temizliyorduk hemde havalar sıcak serinlesin diye. Ama yeğenim de temmuz ayında doğdu annem yine hava çok sıcak diye hastane dönüşü hemen yıkamıştı kordonu düşmeden sıkıntı olmadı
Asiye-gvn51 Göbek bağı düşmesi 10 gün sürüyor o zamana kadar nasıl dursun yıkanmadan güzel kurutursan hiç bir şey olmaz hastaneden çıkınca yıkadım ben ve bence yıkanmalı
Yenibirannee Portredekitirtil ben hergun yikar gibi sildim bebegimi gobek kordonuna dokunmadan misler gibiydi. Gobek bagi dusunce de yikadim