Kızlar 36. Haftadayım hala isim bulamadık. Yardımınıza ihtiyacım var. Eşim en başından beri Ada ismini istiyor. İlk çocuğumuz onu kırmak istemiyorum. Bende oldum olası iki isme karşıyım ama Ada ismi tek başına yalnızlık getirir dediler (batıl inanç tabi ama insan etkileniyor) o yüzden annemler ve aile Zeynep Ada olsun istiyor. Bi yandan Defne ismini de çok beğeniyorum. Ayyy kafam Allak bullak çok kararsız kaldım.