22.haftamda serklaj oldum 27. Haftaya giriyorum yarın ama sanki çok çok asagıda gibi hissediyorum kasıklarımda sanki pazrtesi günü kontrolde doktor hiç baskısı yok demişti agrımda öyle cok yok günde 1 kere tuvalete kalkıyorum sürgü yapıyorum yatakta hiç kalkmıyorum bile acaba ben mi öyle hissediyorum bu durumu yaşayan var mı :(