Nehirsude Mervetefo nst kaç dakika sürüyor o an sancım olmazsa diye gitmiyorum aslında 2 3 saate bir oluyor birkaç dakika sonra geçiyor ama yerimden kalkamiyorum
Mervetefo Nehirsude hastaneye gidince korkudan ağrı kalmıyor zaten nts de 5 15 dk arası birşey sürüyor vakit kaybetme derim geç olmadan git gece sabaha karşı felan daha çok ağrın olur yollara düşersin bence bı git şimdi
Nehirsude Mervetefo ben gittiğimde çati muanesi yaparlar açıklıgı anladıkları zaman direk doğuma mi alacaklar
Nehirsude Mervetefo teşekkür ederim bilgi verdiğin için bana kalsa hiç gitmem normal sanıyordum böyle şeyleri ilk gebeligim hiçbir bilgim yok bide suni sancı verirler diyede korkuyorum ama gecenin bı yarisi yollara düşmektense gitsem iyi olur senin bebeğinide rabbim tez zamanda kucağına verir inşallah
mucizem-21 Mervetefo 36 haftalık doğum yaptım bende ilk oğlumu 2 kilo doğmuştu 2 hafta geriden geliyodu. Aynı şekilde ciğerleri gelişmediği için 10 gün kaldı küvözde kaldı. Korkmayın dua edin inşaallah tez zamanda kavuşursunuz yavrunuza💙
63_Emine Mervetefo dualarımız sizinle inşallah bence kilosu iyi inşaallah bişey olmaz benim oğlum 850 gram doğdu makineye bağlı kaldı tam iki ay şuan 6 yaşında seni çok iyi anlıyorum dua edin isteyin öldürmeyen rabbim öldürmez
defneveannesii_ Tez zamanda kavuşursunuz inşallah annesi♥️ Onlar minik bedenler ama çok güçlülerdir emin ol🙏🏻🥰 Allahım sağlıkla kucağına almayı, evinize getirmeyi nasip etsin♥️🙏🏻
Mhtpflz Mervetefo rabbim yanınızda olsun en kısa sürede kucağınıza alın benim 34+5 de doğdu küvezde kaldı çok şükür şuan ayağımda sallıyorum hepsi geçiyor🥲
EmreBeyiBeklerken Mervetefo geçmiş olsun ben de 34 haftalık doğum yaptım 15 gün kaldık kuvozde şimdi nerdeyse 4 yaşında minik cadı hepimizi parmağında oynatıyor darısı başınıza 😂😂 şakası bir yana içinizi ferah tutun iyi düşünün iyi olsun inşallah Rabb’im sağlıkli ömür nasip etsin meleğinize 🌸
femme Mervetefo Rabbım en yakın zamanda kavuşmayı nasip etsin inşallah bizde 35 +4 de doğum yaptım oğlum gelmek istedi 5 gün yogum bakımdan kaldık emmedigi için çok şükür 48 günlük olduk bile :)