DilekKorkmaz02 Kızlar sezeryan da epidural de hissediyorsun sonrasında bel ağrısı vs oluyor dendi. Var mı aranızda deneyimli olan ? Genel anestezi alan oldu mu ?
Birbebetoannesi DilekKorkmaz02 spinal oldum ilk sezaryeni sonrasında bel ve sırt ağrısı epey oldu ve boyun düzleşmem de var. Hatta geçen eşime dedim 2.ci gebeliğim genel mi olsam diye ? Ama o an bebeği görmek ten tene temas muhteşem bir duygu ya 🌸🌸
Sedefkitir DilekKorkmaz02 bende genel oldum ilk bebeğim de suan 2. Ye hamileyim bende kararsızım spinal mi yoksa genel mi olmaktan 🤷♀️
DilekKorkmaz02 Birbebetoannesi Bende bunun için kararsız kaldım ama sanırım genel olacağım.. zor kararlar gerçekten
Birbebetoannesi DilekKorkmaz02 Karar sizin tabi ki ama insan hayatında o duyguyu sayılı yaşıyor da bence 🌸 aman sağlıkla doğsunlarda ..
Naazli DilekKorkmaz02 belden uyuşturuldum. Ne bel ne baş ne omuz ağrısı falan hiçbirşey yaşamadım. Çok konforlu bir doğumdu benim için.