Benim cok yakin 2 kişi doğum yapti bende hamileyim maalesef ikisidende olumlu bi cevap almadim 2 kişide Bilkent şehir hastanesinde yaptı onu tercih edicem bende çünkü bütün profesör doktorlar ordaymis etlikte hep şımarık stajyerler var dediler 😪😪😪ki bana yurume mesafeli etlik ama gitmicem gibi