37+4 teyim şimdiye kadar çok şükür ödem sorunum olmadı ama bir iki gündür akşamları ayak bileklerim şişiyor sabah uyanınca geçiyor. Bazı kişilerde yeme içme etkiliyor ama ne tatlıyı ne tuzluyu ne hamur işini kestim biraz da vücutla alakalı sanırım. Her akşam maden suyu içiyorum duştan çıkarken ayaklarımı buz gibi suya tutuyorum ayrıca dinlenirken ayaklarımı hep uzatıp altına kırlent koyuyorum ben de şimdiye kadar çok işe yaradı