Kızlar 38+2 de normal dogum yaptım. Bir gun once gittiğimde 2 cm aciklık var. Yarın suni verelım olmazsa sezaryan dedi. Ama sezaryanda daha yatkın görüyordu. Cunku çatı kemiğim cok dardı. Neyse hastaneye gittim 2cm aciklık suni daha vermeden 6 cm olmus. Ama bende herhangi Bır agrı sızı yok. Anlamadım. Neyse su iye baslattılar 1 saat sonra 7 oldu. Ama yıne bende hıc agrı sıız yok. Hıc bısey hissetmiyorum. Hatta içerse horon oynuyorum. Suni vermeyi kestiler. Kendı sancım gelsin dediler. Cunku hıc belirti yoktu bende. Neyse 9cm kadar kendı kendine geldi ve yıne Bı acıma agrı hıc bısey yok bende. İşte her ne olduysa burdan sonra oldu. Cocugun bası kanala girmiyor. Artık agrılar basladı ama nasıl ben çıglık çıglagayım. Yalvarıyorum sezaryanda aşık dıye. Bebek iri. Ve kemik dar geçmiyor. Kıvranıyorum
Pşatea topu sıcak su hıc bısey fayda etmiyor. Yerlerde yatıyorum agrıdan. 1 saat agrı cektım. Ama doktor sezaryansın gelmıyo ama aciklık 10 olmus bosuna bekletmek istemiyorum dedi ve doguma aldı. Ve evet cocuk kanala gelmedi. Karnıma cok batırdılar. Ve 20 tane dikiş attılar. Suan evime geldim. Evet ayaga kalkabiliyorum. Ama dıkıslerım çok. Oturmakta sıkıntı cekıyorum. Belki sezaryan olsa evet daha agrım olurdu ama bilemiyorum. Cocugumun kokusuna dayanıyorum. Allah herkese kolaylık versin