Cceylann01 Bana bildiğiniz iyi devlette oşan kadım doğum dr var mı acaba özele gidiyoruö ama devlette de muane olmak istiyorum belki doğumu yaparım orda
Sehermahsum7321 Cceylann01 ben devlete gidiyorum zelal Saruhan vardı oda iyi bir doktor şimdi ben Ayşe hocaoğluna gidiyorum memnunum oğlumu da devlette doğurdum ikincisine hamileyim
Ybah Cceylann01 ezgi roza gül Cihan bademkiran Mesut bala Pelin hoca Hiçbirine gitmedim , uygulamada post açıldığında okudum bunları önerdiler Ben de ezgi roza ya bu haftaya aldım daha önce genesis özelde çalışıyordu devlete atandı Deniyecem ben de
2pembikeller1 Cceylann01 hiç tavsiye etmiyorum. 2 kez sadece kadın doğuma gittim ilkinde muayeneye hiç ilgilenmiyor ve direk başından salmaya çalışıyorlar. İkincisinde acile gittim beni mahvettiler. Allah düşürmese bir daha asla gitmem 😒
elif-asil Cceylann01 bence sen devlete git nasl bi yer.. Nasıl ilgim olduğunu gör merakın gitsin… Ama boşa zaman kaybı olcaksın ilgi sıfır ordaki doktorların çogu başından savma derdin de ve çok rahatlar, umursamazlar gidip neden aklini larştemak istyrsn ki özele gelen zamlar yüzünden millet bi gidip bakıyım dıo sende öle sanrm git bak bakalm
myangelson Ybah ezgi rozayi hiç tavsiye etmem ben gittim pcos teşhisi koyamadı var da denebilir yok da denebilir bunun bir tedavisi yok çocuk istiyorsan spor yap dedi. Kilom falan da yok ayrıca doktora gittiğim zamanlar 66 kilo falandim. Daha sonra bir arkadaşım çok uğraşarak hamile kaldı bu doktora gitmiş keseyi kan pıhtısı olarak görmüş dış gebelik bu kürtaj yapicam demiş kızın başından aşağı kaynar sular döküldü sonra başka doktora gitti başka hastaneye adam keseyi görmüş hayır herşey gayet güzel ilerliyor demiş 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
siyabe Ybah ezgiye sakın gitme hiç tavsiye etmem alabiliyorsan pınara Tantekine al ezgiye verdiğin para boş devlete gitsen daha iyi
siyabe myangelson kadın buz dolabi gibi bende gittjm asla tavsiye etmem devlete gitseydim daha iyiydi
Ybah myangelson özele gidiyorum zaten ozgur ozkul hocaya Öyle Bi devlete de gideyim dedim ezgi roza devlete atandı özelde degil artık Kimileri iyi dedi öylesine Bi görüneyim dedim
Ybah siyabe canim özele gidiyorum özgü ozkul hocaya Ezgi roza da genesiste değil artık devlete atanmış diğer postalardan iyi deyince Bi devlete de uğrayayım dedim Normalde ozgur hocaya devam ediyirun
myangelson siyabe zaten o doktora giden 10 kişiden 8 i çok şikayetçi memnun olanını çok nadir gördüm. Bana yukarıda bahsettim teşhis koyamadı Memorial Aydın Ilgın a gittim adama şikayetlerimi anlattım muayene etmeden pcos var sende gel şimdi ultrason ile de göstereyim dedi ultrason ile de gösterdi aha bak sana nasıl pcos teşhisi koyamadılar ben anlamadım internete yaz bu tabloyu görürsün karşında demişti sonra direk 3 ay adet düzenlemek için ilaç kullandirdi sonra yumurta geliştirici bir de çatlatma iğnesi hop ilk denemede hamile kaldım 🤷🏻♀️
siyabe myangelson kadın buz dolabı bildiginiz sağlıklı beslen demekten başka bildigi bir kelime yoktur 🤣🤣