Tazeanne68 Hanımlar 5 haftalık gebeyim keseside göründü fakat doktor karaciğer değerlerin yüksek seni dahiliyeye yonlderyim dedi sebebi ne olabilir yaşayan var mı ciddi bı durum mu
Mutluuuu Tazeanne68 hepatit b taşıyıcılığında ve hastalığında yüksek olabiliyor, kolestrolden dolayı yüksek olabiliyor, beslenme şeklinizden de olabiliyor tek bir sebep yok canım. Ben hepatit b hastasıyım ondan hep yüksek benim inşallah sende yoktur.
_mom3434 Doktor bana birinci trimesterde böyle sonuçlar çıkabileceğini söylemişti dahiliyeye gittiğimde neden olarak testlerde hiç bişi çıkmadı ama karaciğer değeri yüksekti sonra kendiliğinden düştü hızlı kilo aldığım için olmuş sürekli kan verdim takip ettiler Tazeanne68