Busbu Kızlar birkaç gündür ayaklarım şişiyor ve kaşınmaya başlıyor buz uyguluyorum altına yastık koyup yatıyorum biraz iyi oluyor sonra tekrar başlıyor . Endişelenmem gerek bir durum mu bebeğime bir zararı olur mu? Doktoruma görünmeli miyim?