Kızlar dış gebelik yaşıyorum doktor iğne tedavisi uygulayacgnı söledi ilk iğnemi yedim. 2 gün geçti kanamam bi geliyo bi gelmiyo doktor normal dedi fakar benim göğsüm ve sağ bel tarafım fena ağrıyo internette iç kanama belirtileri olarak yazıyo ay kafam çok karıştı bi korktum bu durumu yasayan oldumu?