sekine1 Merhaba kızlar 14+2 haftalık hamileyim.diş dolgusu yaptırdım dün.eve geldim yanağımda su gibi bir şey hareket edıyor.agrı var.şiş var bi de ateşim var bugun 37.5 ne yapa bılırım bebek ıcın endıselıyım