Merhaba anneler ben doğum yapalı 9 ay oluyor sezaryen ile doğum yaptım, esımle geçen ay çocuk düşünmeye başladık. İstanbul’a geldıgımızde arkadaşımın tavsıyesı ıle bır doktora gıttım ve bana çocuk için çok erken oldugunu, riskli olduğunu söyledi ve bunu eşimin yanında soyledıgı için eşim çok çok üzüldü korunmayı bırakmıştık oysa ki. Arkadaşım bir buçuk ay önceden aradığında doktoru, korunmayı bırakmamızı ve folık asit kullanmamızı söyledi. Yanına gidince de birden bire değişti doktor biz şok olduk. Bugün kendi doktorumla görüştüm doğum yaptığım, gebelıgımı başından beri takip eden doktorla. O hastaneye gitmek istemiyorum bebeğim vefat etti o hastanede çünkü, ama doktorumu çok seviyorum. Bugün onula konuştuk bayağı bi sürekli irtibat halındeydık. Oğlum için başsağlığı bile diledi arayarak, ve 3 ay içinde başka hastaneye geçeğini, onunla birlikte o hastanede devam edebileceğimi söyledi. Tekrardan gebelık düşünebılırmişim herhangi bir sorun yokmuş ztn hamıle kalsam Doğumla bırlıkte 1-5/2 sene arası olacakmış. Hangisine guveneyım bılemedım çok korktum