Ben dün test verdim. Kolesterol 268 yüksek çıkmış.
HDL kolesterolda yüksek 62
Trigliserid 329 yuksek
LDL kolesterol yüksek 140
Doktor salı günü gel dedi. şimdi yüksek cikdigi için korkdum gerçi bunlardan anlayan varmı benlik olsa yarın hasdaneye gidcem.hasdane değilde aile sağlık merkezinde yaptırdım bunları.anlayan varmı nolur yardımcı olur musunuz🥺 korkuyorum