Adeninannesiseren Az önce peçeteyle silince pembemsi kan geldi iç çamasırımda yoktu sadece silince geldi. Normal mi. Bugün bütün gün de midem cok bulandı inanılmaz halsizdim. Şuan ilçedeyim acile gidemem. Yaşayan var mı
Bebegim3444 Adeninannesiseren bi sekilde doktora görünsen fayda var. Önlem amaçlı fitil be igneye başlatırlar canım. Smdi muayne olmadan biseyde denilemiyor. Ne desek yanlış olabilir. Misal bende oldu kanama megersem kanama alanı varmış önlem alındı igne falan kullanıyorum
denizgurbuz Adeninannesiseren birebir aynısını yaşadım pembemsi sadece peçeteye silince ertesi gün hastaneye gittim 3 gün yatırdılar ilaç serum vs ben çok hareket halindeydim uçağa falan bindim ondan oldu sanırım benim ki
Adeninannesiseren denizgurbuz peki hasteneye gititginizde yine kan geliyor muydu durmus muydu. Birde kendi doktorunuza mı gittiniz yoksa acile mi direkt
Ebruebos Acile gitme durumunuz yoksa yatın dinlenin ayağa pek kalkmayın ağır işler yapmayın. Eğer devam ederse artarsa gidin acile
Adeninannesiseren Ebruebos sol alt karnım agrıyor rahim içi sanki bıcakla tırtıklanıyor. Cok korktum ya
denizgurbuz Adeninannesiseren yurt dışındayım ben buradaki bi devlet hastanesine gittim hiç bilmediğim biryere. Şimdi gidemiyorsanız yatın hiçbişey yapmayın sabah gidin mutlaka
Ebruebos Rahim büyüdüğü için ağrı oluyor demişti doktor kasık ağrısı ara ara oluyormuş hamilelikte benimde oluyor.
fyzelbn4 Bende de dün gece aynı olay oldu. Sabah doktoruma gittim ultrasonda kesede bir bozulma görmedi ama tedbir amaçlı progestan başladı. Bende 7 haftalık gebeyim
Deletedmom0071 Açık renk bile olsa normal olmayabilir. Bana fitil başlattılar bu yüzden sadece 1 kere geldi ama kese etrafında kanama varmış ondan geliyormuş. 7 haftalıktım ben de. Şuan iyiyiz ama hemen doktora gidilmeli.