Zumrut___ Hanımlar 7 haftalık hamileyim iç çamışarım da kanama geldiğini gördüm az önce. Ama herhangi bi ağrım falan yok. Me yapmalıyım sizce acile gitsem mi beklesem mi . İnternette yerleşme kanaması falan yazıyor. Sizde yaşadınız mı bu durumu?
Rozii Zumrut___ kanama varsa tabiki doktora gidip gözük canım hamilelikte hiç bir kanama göz ardı edilmemeli