birannis_ ayy yazınızı görünce yazmak istedim. Bende iğneden çok korkuyorum, alttan muayeneye yarın gidecem bakalım ne olacak. O belden yapılan epidural beni çok düşündürüyor iğne korkumdan dolayı, epiduralli normal doğum düşünüyorum ama bakalım nasip, 39. HAftamdayım gelen giden yok sancı falan hak getire, sürekli spor yapıyorum pilates falan. Umarım yarın doktor açılman var der.