Merhaba kızlar 2 yıldır çocuk tedavisi görüyorum polikistik overim var sadece bir kez hamile kalabildim oda çatlama iğnesi sayesinde bir yıl önce kalbi durdu 11.hafta da o zamandan bu yana doğru düzgün tedavi olamadım bu reglm de tekrar tedaviye başladım farklı doktor da oda bana fostimon 150 ve Letu yazdı daha önce kullanıp olumlu sonuç alan var mı ?✨