Selnsn bence çöp. Kızım zaten aslaaa sevmedi. Sesinden hiç hoşlanmadı. Sözde güvenli ete değerse duruyor falan diyolar. Evet duruyor ama değdiği yerinde etini koparıp duruyor. Tam yaparken kızım elini itince biraz parmağının etme değdi. Orda ki eti kabarıp kanadı. E hani güvenliydi ? Tırnak makası en temizi em rahatı bence. İlk başlarda uyurken ya da emerken kesiyordum. Şimdi 8.5 aylık. Oturuyor. Ben keserken beni izliyor. Anlatıyorum bekliyor. 10 saniyede bitiyor işimiz. Törpüle cebelleşiyordu benimle