Gamzeturuncslu Merhaba hanımlar devlet hastanesinde doğum yapanlara şunu sormak istiyorum doğumdan sonra sizi doğumhanede mi giydirdiler odaya geçince mi?
Merve1124 Gamzeturuncslu benim doğumum aşırı sıkıntılı geçmişti şuurumu kaybettim kendimde değildim dikişlerim atıldıktan sonra temizlikçi doğumhaneyi temizleyip annemi aldı içeriye annem giydirdi beni🥺
777kunfeyekuner Ben devlette doğum yaptım. Ama odam değişmedi doğum yaptığım ve sonrasında kaldığım oda aynıydı