esnyz14 Var mı bu tarihte doğum yapacaklar, günler geçmiyor resmen bu hafta bitmek bilmedi benim için🥹 gelin sohbet edelim🫶🏻
nuzunismail esnyz14 Benim de Salı günü sezeryan günüm heyecanla bekliyorum iki gündür pek iyi hissetmiyorum inş salıyı bekleyebiliriz
defneemom esnyz14 kıız daha doğurmadın mii ben doğurdum kızım büyüdü artık 😁 hadi hayırlısı olsun sağlıkla kucağına al
Sevin21 esnyz14 sizin iyiymis suan 35 hafta 1 gun ama bebek ters ve rahime inmis nst de sancılar artınca en fazla salı gununu kdr bekleyeblrz dedi sizin bebegin kilosu kac peki
esnyz14 Sevin21 benimki de yan duruyor haftalardır tık olmayınca doktorumla sezeryana karar verdik çünkü yan durduğu için çok zorlanıyorum artık. 3150 gram idi en son sizin
Sevin21 esnyz14 bnm bugun baktık 2800 dedi ama yinede sezeryan gunu ciger gelistirici igne yapıp ameliyata alacam dedi ins küveze girmez
09-11-22 CnsLpsNc ne gibi şeyler yaşıyorsunuz peki ilk gebelik nasıl baslicak doğum bilmiyorum açıklık varmı yok mu onu da bilmiyorum bakmadı doktor pzrts gitcem bende kontrole
CnsLpsNc 09-11-22 Benim de ilk gebelik, hiçbir şey hissetmiyorum, sadece bekliyorum vakti dolunca kendisi gelecek nasılsa diye 😇
09-11-22 esnyz14 normal düşünüyorum epidural yani ama bu gidişle sezaryen olacak galiba 40 a doğru yol alıyoruz kilosu da bi tık fazlaydı umarım normal olur