Cerennn_ Normal doğum sonrası sütüm gelmedi bugün 10. Gün sağım yaptığımda 50 ml zorla çıkıyor. Önerileriniz nelerdir en iyi süt ne ile artar tecrübeli anneler denetimlerinizi paylaşır mısınız 🙏🏻🙏🏻
Deletedmom0071 Cerennn_ günde 5 lt su içmen gerekiyor. Benim de öyleydi ve sadece su iyi geldi. Doktorlar çok demeden en az 5 lt içeceksin dediler.
Eemoom Cerennn_ bol emzirme, ten tene temas.. tahin helvası, tahin, bestlak damla, bulgur, balık, tavuk, et, bol yeşillik ve en önemlisi bence uyku. Güzelce dinlenmek
Deletedmom0071 Cerennn_ benim sürümü anason çayı çok atttırmıştı onu da tavsiye ederbilirim. Aktarlarda satılan tane tane olanından alıyordum.
Cceylann01 Cerennn_ canım sık sık duş al duş sırasında gögüslerin üstlerinden gelen süt kanalları var aşagıya soğru masaj yap iyi gelecek
Dmlakrbg Cerennn_ günlük incir ve dut kurusu yiyin. Sütünüz artacaktır. Bir de bol su, kremalı ve yulaflı bisküvü de güzel süt yapıyor. Ben yediğimde baya artıyor. Denemenizi tavsiye ederim. Tabii ki sık sık emzirmek ve sağmak
Dmlakrbg Cerennn_ birde ebebekte malt içeceği satılıyor. O da güzel süt yapıyor. Stres yapmayın. Emzirdikçe zaten artar. Önemli olan sık sık emzirmek. Dediğim şeylerden de yiyip içerseniz mutlaka artacaktır.
Ciftannis Cerennn_ ben çok şey denedim ama bence en iyisi tahin pekmez bol bol yedim sütüm taşıyordu hatta çoğunu döktüm o kadar çok geliyordu ki. Tabi hoşafta yaptım içtim bol su içtim