ByzzS valla canım devlette istediğiniz doktor olsa bile doğuma kim nobetci ise o giriyor devlette malesf tabi gece falan olursa gündüz olursa kendi doktorun girer ama bende bir türlü karar veremiyorum ilk başta dedik ilk doğum birdaha zaten ikinci ne zman olur belli değil o yzuden dedik bir eka vercez o parayı özele gidelim dedik üstüne zam yaptılar fazlasıyla o yüzden vazgcetim tekrar dururmuş var çok şükür kötü değil ama 1 gece için 20 bin en az çok gereksiz geliyor ama dokuz eylül yada egede prof yada doc girerse yani isteğe bağlı tabi bu dediğim özel gibi oluyor ücretli bir şekilde doğum yapılabiliyormuş 8 10 bin diye duydum ama tam bilmiyorum en azından özellere göre daha iyi ve üniversite hastanesi daha iyidir diye düşünüyorum tek sıkıntım biraz uzak gidebilirsem bir gidip bilgi alicam ona göre karar vercez artık yapcak bisey olmadı mecbur devlette iyi kötü bir sekilde korkarak da olsa yapicam doğumu sezryandan devlette kırıyorum nrom doğumdan da develte son haftaya kadar bekliyorlar birde suni şancı veriyorlar ya ben ondan korkuyorum birde sezeryan dikisjndrn ama özelde acele etmeden sakın sakin ilerliyormus gibi geliyor her şey özel olduğu için suni sancıyla zorlamıyorlar kolay kolay bakalım nasip zaten benim bebiş uzun süredir baş aşağı duruyor arada donuyor normal olucak gibi ama nasip rabbim hepimize hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşAllah 🙏🙏