Serifeeenida Sab16 benim de 8 agustos bakalım henüz test yapmadım belirtiler bende varmı yokmu bilmiyorum psikoloji tavan bence bu beklme sürecinde 2. Gebelik olucak eğer nasipse 🥰
hayalim35 Sab16 18 ağustos kasık ağrısı bel ağrısı yoğun akıntı stres merak sabırsızlık rabbim duyar inş sesimizi❣
Sab16 Tugba_turk46 senin az kalmış inşallah vardır 🥰🌸 Bende sol kasigima hafif batma ve sızı dışında bı belirti yok ama bat 20 Ağustos daha iki hafta var 😏
Sab16 Serifeeenida yaa gercekten çok zor beklemek sen bana göre tecrübelisin benim olursa ilk olucak bir kimyasal gebeliğim var inşallah gonlumuze göre verir rabbim ben senin yerinde olsam 1 hafta varken başlamıştım test yapmaya 🌸🙃🙃
Sab16 hayalim35 nasıl dayancaz ya benim de kasıklarım karnım ağrıyor akıntım yok belim de de bişey yok 20 Ağustos daha da çok var
hayalim35 Sab16 bende öyleyim belim çok ağrıyor yastıkla destekliyorum otururken bi de sabah uyandım göğsümde bi ağrı göğüs ucuma elim çarptı üstümü değiştirirken içim gitti baktım ki kenardan çatlamış canım çok yanıyor ya ne sürsem geçer acaba ya