Ben 2li tarama testinde öğrendim tek umblikal arter olduğunu doktorlar genel olarak ondan bişey olmuyor sadece erken doğum ya da düşük kilolu doğar diyorlar ama içim içimi yiyor yinede amniyosentez falan önerdiler mi sizede detaylı ultrasonda başka bi anomali çıktı mı ya da sizin doktorunuz ne diyor bu konuyla alakalı