Begumm00 34.haftada kontrole gittiğimde her şey çok normaldi. 36+5 te gittim, bebek sadece 30 gram almış ve doktor 34 haftalık gözüktüğünü söyledi. Daha sık kontrole çağıracağını söyledi. Aynı durumu yaşayan oldumu? Kötü bi durum mu
Yesim8 Begumm00 canım benimde aynı oldu ,2 haftada sadece 80 gram almıştı bu ay yakaladı 1 haftada 240 gram almış doktorum son aylarda bebekler bu şekilde kilo alabiliyor dedi
Youngmotherr Begumm00 benim de 1 haftada 10 gram almıştı 35+2 de gitmiştim 2476ydı 36+2 de gittim 2486 gram olmuştu ve 34-33 haftalık gözüküyordu doktorum eğer kilo almazsa gelişimi olmazsa alırım diyordu şuan 38+5 im 3 gün önce gittim 3190gram olmuş ama ölçüleri 36+37 haftalıktı zaten tam adet tarihimizde hamile kalmadığımız için ölçümlerin bazen adet döngüsünü yakalayamaması normal
Seyma03_ Ben 39+6 günlük hamileyim benim de bebeğimin ölçümlerinin bir kısmı 37 bir kısmı 38 çıkıyor gelişimi devam ettiği sürece bir sıkıntı olmaz dedi doktorum
Begumm00 Yesim8 bana da çevremdekiler son 3 hafta daha çok kilo alması gerekiyo dediler moralim çok bozuldu
Seyma03_ Begumm00 benim bebeğim daha yeni 3 buçuk kiloya yakasti hiç moralini bozma ufak tefek bir bebeği olacak demekki seninde