Merhabalar tedirgin olduğum için sormak istedim eminim bilgisi olan vardır. 26+1 bugün sabahtan beri karnım kalp atışı gibi belli aralıklarda aynı yerde atıyo birazda seğirme gibi sanki ve bebeği olduğundan aşağıda hissediyorum normal mi bu durum ? 😔