Yesimakkoc benim esim yumurtlama hesapladigim hafta gececiydi adetimde geciktigine göre yumurtlama gününü kacirdik sanirim simdi tekrar hesapladim yeni döneme göre esim tam gece vardiyasindan ciktigi gün basliyo gun aşırı duzenli degerlendirirsem eger eylülde mujdeli haberi alabilirim insAllah cocuk isini kafamdan attim zaten bu gecikme bana ders oldu bidahakine gunum gelene kadar test yapmicam evde 2 tane erken testim var günümde yaparim daha bakalım bu ay neler yasicam 🤭🤭