erdmdml Ayshababy ayy bunu sonradan gördümmmm çok sevindim rabbim sağlıkla kucağını almayı nasip etsin 💝
1prensesannesi__ erdmdml benimde sat 11 temmuz pazartesi ya da sali adet olmam gerekti olmadim dün kan testim negatif cikti
Yesimakkoc 1prensesannesi__ yükselir yükselir daha erken benimde ilk 264 çıkmıştı bi kaç gün sonra 2876 çıkmıştı şuanlık bi sorun yok en son 6+4 haftalıkken kalbi atıyomu diye gitmiştim doktora kalbinin atığımı gördük şükür doktor 1 ay sonrasına randevu verdi bakalım hayırlısı inşallah rabbim olmayanlarada tez zamanda hayırlı evlatlar masip etsin inşallah 🙏🏻🐣
1prensesannesi__ Yesimakkoc ya iste benim 239 degil 2.39 o yuzden cok belrsiz yine kan vermeye gidiyorum dua edin kizlae
Ayshababy erdmdml gitmiştim 1 hafta daha beklememi soylemişti test yaptim pozitifti bugunde yaptim negatif 2 tane yaptim ikiside negatif😒
Cambardak__ Benim öyle olmuştu sağlık ocağı kan testi yaptı evet gebelik var ama düşük değerin haftaya yine bakalım dedi ertesi hafta gidince hamile değilsin dedi psikolojimi bozmuslardi, sonra özele gittim adet söktürücü verdi duzeldim
Yesimakkoc 1prensesannesi__ İnşallah yükselmiştir canım sağlıklı bi gebelik olur bize haber vermeyi unutma 🤍
Yagmurella4165 1prensesannesi__ hayirlisi olsun insallah ilk çocuğumu 10 gün adet gecikmesiyle 2.3 le ogrendim geç döllenme olmuştu sonradan artı şuanda 3 yaşında hayirli haberler olsun inşallah 😇
Seval0Seval Ayshababy doktora görün bende öyle oldu 3 ay geçti süt hormonun yüksek çıktı o yüzden öyle olmuş
1prensesannesi__ Yagmurella4165 Yesimakkoc Kızlar kan testim 0.100 cikti bu seferde ama 5 gundur adetim gecikiyo
Yagmurella4165 Yesimakkoc benimde şuan 8 gün geçti olmadım 4 gunu test verdim çıkmadı 12 günde gidip yine test vereceğim
Yesimakkoc Yagmurella4165 Hadi inşallah sende hamilesindir canım dualarım sizinle rabbim gönlünüzden geçen her neyse onu nasip etsin 🙏🏻🤍
Ayshababy 1prensesannesi__ canım bekle bence daha kuzenimin 14 uncu gunde pozitif oldu benim anlamadim noldu bir pozitif bir negatif
Yesimakkoc 1prensesannesi__ adetim 12 gün gecikmişti bayram arefesinde geceden test yaptım çok silik çıktı ama vardı bayram günüde lekem geldi telrar düşük yapıyorum sandım hemen acile gittik ultrasonda görünmedi beta hcg yaptırdılar sonuç 264 pozitif