AsPandaa benim tansiyonum da genel olarak hep düşük. Kaçlarda geziniyor tansiyonun? Ara ara ufak ufak kestir, yorulunca otur uzan dinlen kendini çok yorma. Bana doktorum tansiyonun düştükçe şu içecekten iç bir tane dedi gerçekten de çok iyi geliyor türkçesini bulursam söyliyim sana da. Bide düşük tansiyonu çok kafaya takma üzme kendini yani düşük olması yüksek olmasından daha iyi🙈