Merhaba kızlar 31+3 teyim. Hamilelikten önce de hemoroid sorunum vardı ama son bir haftadır hamileliğin etkisiyle sanırım kabızlık arttı kanama vs oldu. 2 gün önce kontrolüm vardı şuan için normal doğum görünüyor kadın doğum doktoruma söyledim doğumda sorun teşkil eder mi diye ben birşey diyemem genel cerrahide muayene olup onun karar vermesi gerekiyor doğum şekline dedi bende henüz randevu almadım ama aranızda hemoroidi olup normal doğum yapan var mı, daha mı kötü oluyor zaten olmasa bile doğumdan sonra çıkıyor deniliyor sırf bu yüzden sezeryana yönelmek de istemiyorum