GizeemArslaann Kızlar selam. Hamileyken göbeğinizin içten yırtıldığını hissettiniz mi? Bugün göbeğimde inanılmaz bi acı oldu. Sanki içten bişey hareket etti bişeyi yırttı gibi. Yırtılma mı yoksa başka bişey mi anlayamadım
GizeemArslaann Karnımın içinde inanılmaz bir acı var ya sanki yırtıyorlar içini, içine bir şey batırıyorlar
Busetomris GizeemArslaann bi doktora git istersen. İnanılmaz acı diyorsun. Kimsenin çatlarken canının yandığını duymadım
GizeemArslaann Dün kontrolüm vardı dün de bu kadar şiddetli olmasa da vardı acı ama bugün arttı iyice. Dün doktor içten yırtıldığında öyle olur demişti ama bugün artınca bi kuşku duymaya başladım