BurcuSTopsakal Hilalcikkk Bende de 2 defa kanamıştı. Uzun yolculuk yapmıştım oldu canım, kan hacmin artıyor, burun kılcalları ince kalıyor, olur öyle demişti. Diğeri de Adana-Ankara arası 5 saatlik bi yolculuktu
Gebeyim-32 Hilalcikkk benimde kanıyor haftada 2 3 hemde acile bile gittim bu yüzden .Bazen çok bazen bi kaç damla . Tansiyonum normal çıkıyor.Burun tıkanıklığı en büyük sorunum o yüzden oluyor . Doktorum normal dedi bi sorun görmedi . Buhar makinesini çalıştırıyorum artık geceleri o biraz rahatlatıyor .
Bsrcip Bende de olmuştu baş ağrısı ve tansiyon da olmuştu doktor normal eğer tansiyonun 13 u geçerse haber ver demişti. Ama bidaha kanamadı hamileleikten önce sık sık kanardi üstelik
Cansuu55 Hilalcikkk 3.ayımdan itibaren her gün yaşıyorum burnum sürekli tıkalı nefes alamıyorum ve içinde sürekli kuru kan var kolçak damarlardan oluyormuş
Mucize55 Haftadadayım hala kanıyor.bi hafta kanamadan geçiyorsa diğer hafta muhakkak 2-3 defa kanıyor.Normal diye biliyorum çok aşırı kanamıyorsa.(oksopar kullanıyorum onun etkisi mi bilemiyorum.)