Eminerd Haftadayız ve artık gelmesi için elimden geleni yapıyorum sizler neler yapıyorsunuz günde kaç hurma yiyosunuz kızlar ☺️
Fereh2000 gulserenkacar ben de 39+0 oldu. Artık beklemek çok zor gerçekten 😐 morelim bozuluyor gün geçdikce
Betulomay_ Benimde bugün 39+0 oldum hiç bir belirtim yok maalesef ve kafa çapı büyük ne kadar erken gelse o kadar iyi