Papatya0808 Fundaozd Arkadaşım yaptı çok memnun kaldık bende refakatçıydım özel doktoru yaptırmıştı sezeryan oldu odası filan açısından çok rahat ettik duş her imkan vardı 🤗
Papatya0808 Fundaozd Geçen sene Eylül’de yaptı o zamanlar uygundu şuan dışardan doktorumla fiyatı 23bin daha bugün doktorumla konuştum