Merhaba hanımlar çok kötü durumdayım bilgisi olan lütfen yazsın 37+3 günlük hamileyim göbeğimin altında ellerimin üstünde ayaklarımın üstünde dirseklerimin arkasında aşırı ve dayanamayacağım derecede kaşıntı var doktora gittim bişey anlamadılar kan testlerim temiz çıktı benim araştırdığım kadarıyla gebelik kolestazı diye bir şey çıktı bebeğe bir zararı olurmu bu durumu yaşayan varmı lütfen yardımcı olun.